۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۶۶۷۱۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هنر متعالی شاعران، نویسندگان و سخنوران بستر ترویج معروفات در جامعه است  

هنر متعالی شاعران، نویسندگان و سخنوران بستر ترویج معروفات در جامعه است

 
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه هنر متعالی شاعران، نویسندگان و سخنوران بستر ترویج معروفات در جامعه است، گفت: هنرمندان رسالتشان این است که توانایی خود را در مسیر هدایت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمی سید احمدرضا شاهرخی در محفل شعر استانی با محوریت جهاد واژه‌ها، با بیان اینکه شعر و شعرا، بعد از انقلاب اسلامی برمحتوایی و هم به جهت کمیت رشد داشته است، شعرای امروز در اشعارشان مفاهیم ارزشمندی بود ‌‌بر مدار ارزش ها، اخلاق و توجه به مسائل منطقه جهان توجه شده بود.

نماینده‌ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ترغیب به جهاد و تجلیل از فرزندان ملت که مزین به علم و ایمان هستند، وطن دوستی، ایران دوستی و توجه به کودکان محروم غزه، از مفاهیم اشعار شاعران لرستان بود، افزود: سرزنش ظلم و ظالمان و تجلیل از وعده صادق و پیوند بین فرعون پیشین و فرعون زمان، امید دادن و استقرار به جهاد مقاومت از مفاهیم با ارزش این اشعار بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: باید این گونه مراسم را در بین نسل جوان و نوجوان، در مدارس علمیه و طلاب برای گسترش این مفاهیم برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه ابزار هنر رسانه ای تاثیر گذار است که کار آمدی مضاعفی دارد، عنوان کرد: هنرمندان رسالتشان این است که توانایی خود را در مسیر هدایت قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: هنر متعالی شاعران، نویسندگان و سخنوران بستر ترویج معروفات در جامعه است.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: هنر رسانه جامعه
ارسال نظرات